środa, 1 czerwca 2011

Zbiórka przedobozowa

  • 11 czerwca odbędzie się ostatnia zbiórka śródroczna drużyny. Na tą zbiórkę należy przynieść zgody na należność do ZHR (nowy wzór w postach w archiwum). Dokładne informacje zostaną podane w późniejszym terminie.
  • Do 5 czerwca należy wpłacić składki do września. Składki wpłacają zastępowe za CAŁY zastęp.
  • Jak najszybciej należy wysłać do Olgi Kustry (olgusiaczek9@gmail.com) piosenki, które chcecie, by znalazły się w śpiewniku obozowym.
  • Przypominam o ankiecie dotyczącej moich zajęć. Do tej pory dostałam wyniki tylko od Oli Lenczowskiej, Ady Krzyk, Olgi Kustry, Natalii Babiuch, Gosi Niezgody, Natalii Czak i Agi Zagórskiej. Proszę zastępowe o zmotywowanie harcerek do jej uzupełnienia, ponieważ jest mi bardzo potrzebna do przeprowadzenia zajęć na obozie.

3 komentarze:

  1. O której jest ta zbiórka(11.06)???
    Bo ja i Ada(i chyba Zuza)
    nie możemy :(

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu ????? dlaczego ???? popoludniu to zalezy od sktzydlatych pewnie kolo 13

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo mamy w szkole festiwal :(
    i musimy na nim być.
    (Ja i Ada na pweno ale Zuza nie jestem pewna) :(

    OdpowiedzUsuń